بمب افکم f-14
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 

 

 افـ - تامکت،جنگنده افسانه ای 

نوبتی هم باشه نوبت به هواپیمای مورد علاقه منه هواپیمای که یه جورای از بچگی با اون بزرگ شدم. تنها هواپیمای که قابلیت استفاده از موشک استثنای فونیکس را داراست. یک خلبان ایرانی به نامه داود نژاد با یک رکورد افسانه ای  تونست در جنگ ایران و عراق  یک میگ 25 را از فاصله 180 کیلومتری با موشک فونیکس از بین ببره.

قادر است به طور همزمان 24 هدف را به وسیله سیستم های راداری خود شناسای کرده و با موشک پیشرفته فونیکس 6 فروند از آن ها را نابود کند.

بدون شک دیگر کسی نیست که کوچکترین سررشته از علم هوانوردی داشته باشد، اما هواپیمای افسانه ای اف-14 تامکت را نشناسد. این جنگنده ی به واقعیت جلوتر از زمان، در حدود سه دهه پیش برای نخستین بار پا به عرصه وجود نهاد و تا امروز هم، حریفی شایسته رقابت با این هواپیمای به یاد ماندنی یافت نشده است. جت فوق پیشرفته ای که به دلیل پیچیدگی آن به «کامپیوتر پرنده» مشهور شده بود، کشورهای زیادی از جمله اسرائیل، یعنی هم پیمان نزدیک آمریکا خواستار دریافت این عقاب تیز پرواز حتی در برابر پرداخت بهای گزاف شدند، اما ایالات متحده این هواپیما را فقط به ایران فروخت.

در سال 1985، هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی مصر در پرواز مصر به لیبی توسط هواپیما ربایان سازمان آزادی بخش فلسطین برای در فشار گذاشتن دولت اسرائیل به منظور آزادی زندانیان سیاسی ربوده شد. به منظور آزادی هواپیمای مسافربری از بند ربایندگان، هفت هواپیمای اف-14 تامکت مامور رهگیری هواپیمای بوئینگ 737 شدند که سه فروند از این هواپیما ها برای دفع خطر احتمالی تهاجم هواپیماهای لیبیایی در نظر گرفته شدند. یک هواپیمای پیش اخطار E-2 از قبل موقعیت دقیق هواپیمای قربانی را مشخص کرده و تامکت ها را بدان سمت هدایت نمود. هواپیماهای تامکت در شرایط سخت پرواز شبانه و سکوت کامل رادیویی و همچنین در حالتی که تمام چراغ های بیرونی هواپیماها خاموش شده بود، به بوئینگ 737 قربانی نزدیک شدند. هواپیماهای F-14 به گونه ای جالب در جلو، عقب و طرفین هواپیمای بوئینگ 737 قرار گرفتند و پس از ثبات موقعیت، تامکت ها تمام چراغ های خود را روشن کرده و ارتباط رادیویی خود را با خلبان بوئینگ 737 برقرار نمودند. هواپیمای تروریست ها به شیوه ای بسیار غافلگیر کننده رهگیری شده و تا فرودگاهی در ایتالیا اسکورت شد.پس از فرود، گروه های پلیس هواپیما را احاطه کرده و تروریست ها را با موفقیت دستگیر نمودند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

رافائل


جنگنده  جوان و جدید فرانسوی رافائل در سال 2001 و در عملیات جنگ افغانستان عملکرد و برتری آشکار خود را بر شناخته شده ترین هواپیماهای ناونشین، یعنی F-18 Hornet و F-14 Tomcat به جهانیان ثابت نمود. رافال هواپیمایی دو موتوره با قابلیت حمل بازه گسترده ای از تسلیحات هوا به هوا و هوا به زمین می باشد که در عین حال، هواپیمایی بی نهایت تغییر پذیر است و به سرعت می تواند نقش خود را از برتری هوایی به شناسایی، حملات دریایی و یا زمینی تغییر دهد. در کاکپیت این جنگنده، از سیستم های اویونیک یا سیستم های الکترونیکی بسیار پیشرفته ای بهره برداری شده است؛ مانند سیستم HUD هولوگرافیک با زاویه دید بالا ساخت شرکت تالس اویونیک که اطلاعات ماموریت را به وفور در جلوی دید خلبان حاضر می نماید، دوربین های CCD و همچنین صفحه نمایش های لمسی در طرفین خلبان که اطلاعات تاکتیکی موقعیت حاضر را ارائه کرده و به او امکان تصمیم گیری به موقع را می دهد.

موتورهای قدرتمند این جنگنده، رسیدن آن را به سرعتی معادل 8/1 ماخ و داشتن سقف پروازی برابر با 55 هزارپا را امکان پذیر ساخته اند که توانایی هایی بهینه برای جنگنده ای در این کلاس محسوب می شود.

جنگنده رافال اولین هواپیمای نظامی جهان است که به منظور انجام ماموریت های هوا به هوا و هوا به زمین به طور همزمان، طراحی شده است که یکی از وجوه قدرت و شایستگی آن می باشد. به علاوه، توانایی این هواپیما برای انجام عملیات در حالت های ماورای دید بصری (BVR) و یا در ارتفاع بسیار پایین نسبت به سطح زمین در نبرد، امکانات گسترده ای را به آن، برای جنگنده ای چند ماموریته بودن و قابلیت بقای فراوان در مقابل دشمن را داده است. به هرسخن، این هواپیما، قادر است که نیاز نه تنها نیروی هوایی فرانسه، بلکه کشورهای زیادی در جهان را که بعدها از سفارش دهندگان این هواپیما خواهند بود، با شایستگی هر چه تمامتر مرتفع نماید

:عکس در ادامه مطلب:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 شرکت سوخو پیمانکار اصلی ساخت این جنگنده است. نمونهٔ آزمایشی این هواپیما که سوخو ت-۵۰ ‪ نام دارد، نخستین پرواز آزمایشی خود را در  ژانویه۲۰۱۰  با موفقیت انجام داد. تولید این جنگنده در سال ۲۰۱۰ آغاز شده، نخستین نمونههای عملیاتی آن در سال ۲۰۱۳ به نیروهای مسلح روسیه تحویل داده خواهد شد و تولید انبوه آن از سال ۲۰۱۵ آغاز خواهد گشت


جنگنده پک فا پس از ورود به ارتش روسیه، جایگزین جنگندههای میگ-۲۹ و سوخو-۲۷ خواهد شد. مدل صادراتی این هواپیما نیز در دست ساخت است. نخستین مشتری خارجی این هواپیما نیروی هوایی هند است

پیشینهٔ طرح سوخو پک فا به دوران جنگ سرد باز میگردد. اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی، شوروی به دنبال ساخت جایگزینی برای هواپیماهای میگ-۲۹ و سوخو-۲۷ برای عملیات در خط مقدم نیروی هوایی بود. طرح این هواپیمای جنگنده بین شرکتهای هوافضای شوروی به مناقصه گذارده شد. علیرغم تاخیر ناشی از فروپاشی شوروی و مشکلات اقتصادی روسیه در دهه ۹۰، فرایند پژوهش و توسعهٔ این جنگنده ادامه یافت. در سال ۲۰۰۰ طرح سوخو-۴۷ و میگ ۱٫۴۴ از میان طرحهای پیشنهادی انتخاب شدند، و در سال ۲۰۰۲ شرکت سوخو به عنوان سازنده جنگنده پک فا انتخاب شد.

هواپیمای پک فا از فناوریهای نوین بکار رفته در میگ ۱٫۴۴ و سوخو-۴۷ استفاده میکند.جنگندهٔ پک فا در کلاس هواپیماهای جنگندهٔ سنگین (۳۲-۳۷ تُن) قرار دارد. روسیه برنامه دیگری را برای ساخت جنگنده نسل پنجم کلاس سبک نیز پیش میبرد که جانشینی برای هواپیمای میگ-۳۵ خواهد بود.


  

بعد از چند پست در مورد جنگندههای آمریکای این بار نوبت به یک جنگنده کم نظیر روسی  به نام سوخو پک فا است. بدون شک روسیه تنها رقیب سر سخت امریکا در ساخت جنگندههای هوایست. سوخو پک فا یک هواپیمای جنگنده نسل پنجم است که توسط شرکت هواپیمایی متحد در روسیه طراحی و ساخته میشود.

ویژگیهای دقیق جنگنده سوخو پک فا هنوز کاملا روشن نیست و برخی از مشخصات آن در حال حاضر از اسرار نظامی روسیه محسوب میگردد.

روسها اعتقاد دارند این جنگنده همتراز جنگندهٔ آمریکایی اف-۲۲ و جنگندهٔ آمریکایی-بریتانیایی اف-۳۵ است و پک فا از نظر توانایی فنی و صرفهٔ اقتصادی بر رقبای غربی خود برتری خواهد یافت و در بازار جهانی محبوبیت زیادی پیدا خواهد کرد.

بهرهگیری از هوش مصنوعی در پرواز و حمله و سامانه های دفاعی خودکار نمونه هایی از امکانات این جنگنده هستند. این هواپیما مجهز به دو دم عمودی است و برخلاف جنگندههای متعارف، تمامی بدنهٔ دم قابل حرکت است.

:برای دیدن عکس به ادامه ی مطلب  بروی:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین
68593191169351077774.jpg" border="0">

 

صعود 17 پله‌ای ایران در فهرست جهانی فناوری نانو؛ایران دارنده رتبه اول خاورمیانه در فناوری نانو


جمهوری اسلامی ایران فناوری نانو را به عنوان اولویت اصلی فناوری کشور انتخاب کرده است و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند.
تشکیل ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف برنامه‌ریزی بلندمدت و نظارت بر تحقق اهداف نیز در همین راستا می‌باشد.

براساس بند ب ماده 43 برنامه چهارم توسعه کشور دولت موظف بود در سال اول برنامه سند جامعه توسعه فناوری نانو را به تصویب برساند که تدوین این سند توسط ستاد انجام شد و در جلسه مورخ 2/5/84 به تصویب هیئت وزیران رسید.
راهبرد 10 ساله توسعه فناوری نانو در جمهوری اسلامی ایران براساس چشم‌انداز 20 ساله کشور و قانون برنامه چهارم توسعه تدوین شده است. با توجه به این که این فناوری در بسیاری از کشورهای دنیا دوران طفولیت خود را سپری می‌کند ولی با توجه به سیاست‌ها و راهبردهای ایجاد شده در این زمینه در کشورمان می‌توان گفت فاصله موجود میان ایران و دیگر کشورهای پیشرفته جهان در زمینه این فناوری بسیار کمتر از فاصله موجود در زمینه فناوری‌های قدیمی‌تر است و با نگاه مسئولانه دولتمردان می‌توان نه تنها این فاصله را به صفر رساند بلکه در برخی شاخه‌ها بر دیگران پیشی گرفت. با برنامه‌های مدون مسئولین در همین مدت کوتاه نیز توانسته‌ایم به نتایج چشمگیری در زمینه ساخت محصولات نانومتری و پیشرفت در این فناوری دست یابیم که قابل تحسین و ستایش است.
خبرنگار گروه دانش و فناوری خراسان در گفتگویی با دو تن از دست‌اندرکاران این فناوری (مهندس سلطانی مدیر دبیرخانه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و مهندس اسدی‌فر دبیر کارگروه زیرساخت‌های توسعه فناوری ستاد) به بررسی جایگاه ایران در این عرصه پرداخته است.

*فعالیت نانو در ایران از چه سالی آغاز شده است؟
مهندس سلطانی: فعالیت نانو در ایران از ابتدای سال 80 شروع شد. تا سال 82 فعالیتی که انجام شده بیشتر از طریق دفتر همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری بوده است و وزارتخانه‌های علوم، صنایع، جهاد کشاورزی و بهداشت کمیته‌هایی را برای شناخت نانو تاسیس کردند. ولی با توجه به در اولویت بودن این فناوری برای دولتمردان در شهریور 82 رئیس جمهور وقت دستور تشکیل یک گروه ویژه را برای مدیریت کلان نانو به اسم ستاد ویژه توسعه فناوری نانو داد که این ستاد متشکل از 6 وزارتخانه، 5 نفر از متخصصین و معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس ستاد بود.

:برای ادامه به ادامه ی مطلب بروید:

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 


Call of Duty


امروزه برخلاف سال های دور که بازی های رایانه ای به عنوان یک صنعت، جدی گرفته نمی شدند، شاهد این هستیم که سری بازی های ندای وظیفه وضعیت را به طور کامل تغییر داده اند. شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که فیلم های هالیوودی با آن بودجه های سرسام آور در زیر سایه بازی های کامپیوتری قرار گیرند که از لحاظ هزینه ساخت به هیچ وجه قابل مقایسه با آنها نیستند.

به طور مثال در این زمینه می توان به ندای وظیفه: جنگ های مدرن 3 اشاره کرد. این نسخه از ندای وظیفه توانست در 24 ساعت ابتدایی به فروشی معادل 400 میلیون دلار دست پیدا کند. جالب است که در ادامه و با گذشت 16 روز ندای وظیفه بالاخره توانست رکورد دو فیلم اوتار و قسمت آخر هری پاتر را شکسته و فروشی بیش از یک میلیارد دلار را تجربه کند.

آمار اعلام شده تنها برای یک عنوان از این سری به خوبی نشان می دهد که موفقیت ندای وظیفه اتفاق نبوده. طبق آخرین اطلاعاتی که از سوی اکتیویژن به عنوان ناشر این عنوان منتشر شده، فروش کل سری در حدود 120 میلیون نسخه بوده. نکته مهم در رابطه با سری ندای وظیفه این است که عمده فروش این عنوان به کنسول ها و کامپیوترهای خانگی تعلق دارد.

وقتی بازی ها فرمانروای دنیای سرگرمی می شوند

همین مسئله در نهایت نشاندهنده این موضوع است که نسخه های به فروش رسیده از بازی قیمتی معادل 40 تا 60 دلار داشته اند. حال کافی است که فروش بسته های قابل دانلودو نسخه های دیجیتالی عناوین قدیمی را نیز به آمار اعلام شده بیفزاییم تا با سودی مواجه شویم که می تواند آینده هر شرکتی را برای سال های متوالی تضمین کند.

در حال حاضر تنها شرکت EA است که سعی دارد با ندای وظیفه اکتیویژن رقابت کند. رقابتی که در سال های اخیر به صرف هزینه های چند ده میلیونی تنها برای تبلیغات منتهی شده است. با وجود موفقیت های چشمگیر ندای وظیفه اوضاع برای این سری در نسل آینده کنسول های خانگی کمی دشوار شده است. حضور رقبای جدی و البته پیشرفت کمس ری در نهایت پیش بینی ها را به این سمت سوق داده که ندای وظیفه حداقل امسال نمی تواند موفقیت های گذشته را تکرار کند. جدیدترین عنوان از این سری با نام ارواح در انتهای سال جاری میلادی برای کنسول های فعلی، نسل آینده و کامپیوترهای خانگی عرضه می شود.

 

       :عکس در ادامه ی مطلب:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 


 FIFA


شبیه ساز مسابقات فوتبال یکی از قدیمی ترین بازی های ورزشی است که با افزایش طرفداران مسابقات واقعی به مرور پیشرفت کرده است. اولین شرکتی که در زمینه ساخت فوتبال شروع به کار کرد، EA بود. این شرکت آمریکایی در تعطیلات کریسمس سال 1993 اولین قسمت از سری بازی های فیفا را به صورت جهانی عرضه کرد. عنوانی که از همان ابتدا با در اختیار داشتن تعداد زیادی از تیم های ملی و باشگاهی توانست طرفداران بسیاری پیدا کند. نکته ای که امروزه فیفا را به عنوان یکی از مدعیان پرفروش ترین بازی سال قرار داده، حضور همیشگی و البته پیشرفت آن بوده.

سازندگان بازی در استودیو داخلی EA با توجه به پیشرفت فناوری به این نکته دقت کرده اند که برای باقی نگه داشتن گیمرها در جبهه خود هر ساله بایستی فیفا را بیش از همیشه به فوتبال واقعی شبیه کنند. در همین راستا و بعد از نمایش های اولیه فیفا 14 برای نسل آینده کنسول های خانگی کاملا مشخص است که دیگر تفاوت آنچنانی میان این بازی رایانه ای و مسابقات واقعی فوتبال باقی نمانده.

انیمیشن های طبیعی، گرافیک خیره کننده و کنترل تمامی بخش های یک تیم از جمله مواردی هستند که این روزها فیفا را در سطح به مراتب بالاتری از PES قرار داده اند. وجود تمامی موارد اشاره شده به همراه حضور همیشگی سری در نهایت به این امر منتهی شده که سری بازی های فیفا بعد از گذشت 20 سال فروشی معادل 100 میلیون نسخه داشته باشند. این در حالی اس تکه با افزایش تعداد کنسول ها در هر نسل می توان پیش بینی کرد که فیفا حتی در سال های آینده از بازی های اکشن که مخاطب بیشتری دارند نیز پیشی بگیرد.

امروزه با توجه به قابلیت بازی کردن فیفا به صورت چهار نفره از طریق یک کنسول این عنوان تبدیل به انتخاب شماره یک جمع های دوستانه شده است. عنوانی که با توجه به ماهیت فوتبال و تکراری نشدن آن هیچ وجه مخاطب های خود را از دست نمی دهد. تنها شاید روزی با پیشرفت بیشتر PES خریداران این عنوان به سمت شبیه ساز ژاپنی نتمایل پیدا کنند.

 

         


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 


Need For Speed


کسانی که رانندگی با اتومبیل را تجربه کرده اند همگی اعتقاد دارند که انجام حرکت های نمایشی، رانندگی با سرعت بالا و نبود دغدغه نسبت به خسارت اتومبیل جذابیت هایی هستند که به این راحتی در اختیار هر کسی قرار نمی گیرند. در همین راستا بازی های رایانه ای سبک اتومبیل رانی جذابیت هایی را در اختیار گیمر قرار می دهند که شاید در دنیای واقعی دست نیافتنی باشند.

یکی از اولین عناوینی که سعی کرد به جای شبیه سازی دقیق لذت اشاره شده را به وجود آورد، (Need For Speed NFS) بود. شروع این سری به سال 1994 میلادی برمی گردد. در آن سال ها هر چند محدودیت های گرافیکی بسیاری در مقابل سازندگان قرار داشت اما EA توانست با استفاده درست از امکانات موجود عنوانی را روانه بازار کند که هنوز هم جذابیت خود را از دست نداده. از همان ابتدا تمرکز سازندگان روی این موضوع قرار داشت که گیمز را در قالبی کاملا متفاوت با رانندگی در واقعیت قرار دهند.

 

تعقیب و گریز با پلیس ها و وجود اتومبیل های گران قیمت که شاید تجربه ما از آنها تنها به دیدن تصاویرشان خلاصه می شد یکی از اصلی ترین نکات مثبت NFS بود. در حال حاضر آخرین نسخه از NFS با نام رقبا در انتهای سال جاری میلادی عرضه می شود. بعد از موفقیت استودیو کریتریون در بازگرداندن NFS به روزهای اوج اینبار تیمی جدید سعی بر این دارد تا فرمول قدیمی تعقیب و گریز با پلیس را به شکلی بهتر پیاده سازی کند.

شرکت EA به عنوان یکی از بزرگترین ناشرهای دنیای بازی های رایانه ای چندی پیش اعلام کرد که اینس ری تاکنون 100 میلیون نسخه فروش داشته است. همین موضوع به خوبی نشان می دهد که هر چند تعداد زیادی بازی از این سری برای پلتفرم های متعدد عرضه شده اما همچنان NFS توانسته با فراز و نشیب های بسیار مخاطب خود را حفظ کند. مخاطبی که هر سال منتظر عرضه یکی از عناوین سری با بالاترین سطح کیفی ممکن است. نکته قابل توجه این است که فروش اینچنینی NFS تنها مربوط به بازار عناوین آرکید می شود. در مقابل بازی های اینچنینی شبیه سازهای واقعی اتومبیل رانی نیز قرار دارند که دارای طرفداران خاص خود هستند.

 

:عکس در ادامه مطلب:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین


به گزارشدریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛گوشی هوشمند Sony Xperia Z1 دارای پردازنده چهار هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰ کوالکام، جی پی یو ادرنو ۳۳۰ و ۲ گیگابایت رم است. صفحه نمایش آن ۵ اینچی TFT 1080p Triluminos (همراه با X-Reality) و دوربین پشت آن ۲۰.۷ مگاپیکسلی Exmor RS CMOS با قابلیت ضبط ویدئو ۱۰۸۰P(رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) همراه با G Lens و دیافراگم دیافراگم f/2.3 است. در پردازش تصاویر از BIONZ imaging engine و در پردازش ویدئو از X-reality Pro استفاده می شود. به گفته هیرایی دوربین آن تا سه برابر زوم بدون کاهش کیفیت را ارائه می دهد. قابلیت ضبط ۶۱ تصویر در دو ثانیه و ۳۰ تصویر قبل از فشار دکمه شاتر (و ۳۰ عدد بعد از آن) را هم به امکانات آن اضافه کنید.
 

Xperia Z1 دارای تاییدیه IP 55/58 به دلیل ضد آب و ضد گرد و غبار بودن است. در آن از باتری ۳۰۰۰mAh استفاده شده، ضمن اینکه گزینه های ارتباطی آن MHL / Miracast / NFC / Bluetooth 4.0 / LTE / Wi-Fi می باشند. حافظه داخلی این اسمارت فون سونی ۱۶ گیگابایتی است که کاربر با استفاده از یک اسلات مایکرواس دی می تواند فضای ذخیره سازی را افزایش دهد.


 

سیستم عامل این اسمارت فون اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین به همراه رابط کاربری اختصاصی سونی است.این اسمارت فون در رنگ های سفید، مشکی و بنفش عرضه می شود.

برای مشاهده عکس های بیشتر از این گوشی زیبا اینجا کلید کنید.

:عکس ها در ادامه ی مطلب:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 

 

اپل و سامسونگ از سال گذشته جنگی را برای تولید تلفن همراه مچی آغاز کرده اند اما تا به امروز هیچ نمونه ای از آن ارائه نکرده اند. در این میان شرکت های کوچک نیز بیکار نیستند و طرح های جالبی را ارائه می دهند.

 

به گزارش نکته نیوز  نزدیک به یک سال است که شایعات بسیاری در مورد تلفن های همراه اینده بیان میشود. بسیاری از تولید کننده های بزرگ فناوری به دنبال آن هستند تا تلفن های همراه مچی را وارد بازار کنند.

 

یک گروه فناوری به نام “اموپلاس” در این میان طرح بسیار جالبی از تلفن های اینده را ارائه کرده است که توانایی رقابت با بزرگان این عرصه را دارد. این تلفن که به طرح های نهایی رسیده یک تلفن همراه مچی است.

 

این تلفن همراه “اسمایل”،”Smile” نام گذاری شده است و دارای هوش مصنوعی بالایی است به طوری که نمونه آن در دستگاه دیگری دیده نمی شود. این تلفن همراه می تواند حالت روحی صاحبش را متوجه شود و شرایط را با توجه به حال روحی او تنظیم کتد.

 

این تلفن همچنین می تواند به عنوان یک دستیار مجازی برای افراد باشد چرا که تنها به صورت صوتی دستورات را گرفته و کارهای شما را انجام میدهد. هوش مصنوعی این تلفن همراه می تواند وضعیت سلامت بدن را چک کرده و در صورت مشاهده مشکل راهنمایی لازم را آماده کند.

 

این تلفن همراه توانایی آن را دارد تا ۷ برابر بیشتر از دیگران مطالب را درک کرده و کنار هم قرار دهد و بخش اطلاعاتی گسترده ای دارد. نکته دیگر در مورد آن این است که شما می توانید سیستم عامل را به ثانیه عوض کنید برای مثال از آندروید به آی او اس یا هر سیستم دیگری قابل تغییر است.

:عکس در ادامه مطلب :

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ : پنج شنبه 21 فروردين 1393
نویسنده : محمد حسین

 

  ساعت های پیشرفته مدل روز دنیا



 

   ساعت های پیشرفته مدل روز دنیا


  ساعت های پیشرفته مدل روز دنیا


:ادامه ی عکس ها در ادامه ی مطلب:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
سلام مرسی که به وبلاگ من سر زدید لطفا پس از مشاهده ی مطالب نظر دهید تا مشکلات وبلاگم را بر طرف کنم مرسی